Inmiddels de eerste twee scenario's gereden. Probleemloos. Ga hier morgen mee verder. Het ziet er allemaal zeer goed uit. Bedankt voor je inspanningen!

Komt vanzelf, help maar herinneren.rommy136 schreef: ↑14 jan 2022, 14:16Hoi,
Jazeker is dit de oude van Gend en loos Loods. Ik ben nog een beetje op zoek naar een object wat inderdaad iets ouder is en hier goed zou staan. Zou helemaal mooi zijn als daar nog een van Gend en loos logo op mag komen. Maar ik ben nog aan het zoeken tussen de objecten of ik iets moois hiervoor kan vinden, maar het gebouw was nogal groot, maar wordt aan gewerkt. Dankjewel voor het delen van je mening, ik stel het zeer op prijs![]()
Inderdaad zoek de verschillen.
Ja, maar vergeet niet, dat Teun goed is in het "copuleren van mieren"
Als jullie dit zien als mieren
Tot nu toe heb ik weinig, of eigenlijk niets, waarvan ik een pand zou kunnen maken. Alleen wat logos door de jaren heen, en dat is het. Kan je zelf nog iets vinden in documentatie?Frison schreef: ↑14 jan 2022, 14:25Komt vanzelf, help maar herinneren.rommy136 schreef: ↑14 jan 2022, 14:16Hoi,
Jazeker is dit de oude van Gend en loos Loods. Ik ben nog een beetje op zoek naar een object wat inderdaad iets ouder is en hier goed zou staan. Zou helemaal mooi zijn als daar nog een van Gend en loos logo op mag komen. Maar ik ben nog aan het zoeken tussen de objecten of ik iets moois hiervoor kan vinden, maar het gebouw was nogal groot, maar wordt aan gewerkt. Dankjewel voor het delen van je mening, ik stel het zeer op prijs![]()
![]()