Je bedoeld zeker dat het te realistisch is..Marklin schreef: ↑23 sep 2021, 15:20Dit ga ik je niet verbeteren Daniel en ziet er perfect uit, het is tot in de puntjes compleet op een klein dingetje na en valt in het niet gezien de plaatjes.![]()
Maar dat zeg ik niet en word je al gauw gezien als zeurkous, of je krijgt te horen het is nog WIP of zo.![]()
Nu ben ik nieuwsgierig, wat klopt er niet?Marklin schreef: ↑23 sep 2021, 15:20Dit ga ik je niet verbeteren Daniel en ziet er perfect uit, het is tot in de puntjes compleet op een klein dingetje na en valt in het niet gezien de plaatjes.![]()
Maar dat zeg ik niet en word je al gauw gezien als zeurkous, of je krijgt te horen het is nog WIP of zo.![]()
Ja, dat is bekend. Het lijkt wel of je het er om doetMarklin schreef: ↑23 sep 2021, 15:20Dit ga ik je niet verbeteren Daniel en ziet er perfect uit, het is tot in de puntjes compleet op een klein dingetje na en valt in het niet gezien de plaatjes.![]()
Marklin schreef: ↑23 sep 2021, 16:07, nou bij plaatje 2 zag ik de landweg waar (zoals het lijkt) een knikje in zit die eenvoudig met de offset tool er enigszins uitgehaald kan worden.
![]()
Maar hou mijn ten goede misschien zie ik het helemaal verkeerd dat het wel wat vloeiend loopt, zo ja dat word ik echt een ouwe zeurdoos.![]()