Nu beschikbaar op mijn Google Drive een
VOORLOPIGE versie die later ook via ChrisTrains en DutchSims beschikbaar komt van:
Electrolux Alphen aan den Rijn
Het object moet geplaatst worden met een tweetal rail linken en een tweetal tunnel decal ter plaatse van de los wallen.
Waarom een voorlopige versie? Ik weet een aantal zaken niet. Ik wacht daarom maar even het commentaar van de diverse ervaren routebouwers, die er misschien wel even mee willen stoeien.
O ja, het pandje is slecht 400 x 140 x 8 meter en is dus slecht in beeld te brengen.
De vragen luiden als volgt:
- Is de binnenruimte geschikt voor het plaatsen van wissels tussen beide sporen, m.a.w. gaat dat passen?
- De roldeuren zitten nu gekoppeld aan elkaar en werken met een rail link. Zodra de loc de deur nadert, gaan ze beide dus open, en eenmaal binnen gaan ze beide weer dicht. Na het omdraaien van de cab gaan de deuren weer open en kan je uitrijden, maaaaaaaaar: in werkelijkheid moet je afzonderlijk kunnen uitrijden en omrijden via het buiten spoor. Dat wil me nog niet echt lukken.
Ik ben dus op zoek naar een juiste oplossing en denk eigenlijk een een tweetal bedieningsknoppen, open en dicht voor beide deuren. Dat dus 2x uitgevoerd en je kan dan zelf de deuren openen en sluiten. Alleen heb ik daar nog geen script voor ontdekt, dus wie weet er één?
Of zeggen we, laat het zo en dan maar niet 100% zoals in het echt?
- Wat kan er nog aan verbeterd worden?