Het gebruik van het PB systeem is op
eigen risico en zoals de naam al zegt Privé of Persoonlijk. Goedkeuring geldt alleen voor openbaar geplaatste downloads.
Dus nee, het is inderdaad niet nodig dat dit gecontroleerd wordt. Als jullie bijv. testversies van route's of objecten willen uitwisselen is dat dus zonder meer toegestaan
De algemene limiet van de bestands-uploader bedraagt 100MB, als het groter is dat kun je gebruik van een dienst als
Wetransfer en de link sturen naar de persoon met wie je in de PM zit.
Frison schreef: ↑15 sep 2021, 10:33
Ik stuur wel eens een bestandje mee zonder problemen, maar er wordt wel steekproefgewijs controle uitgevoerd, gezien een opmerking over een bepaald bestand wat ik kreeg van een mod.
De tekstuele inhoud van PM's zullen wij nooit lezen tenzij:
- We zelf deelnemer zijn
- Een van de deelnemers het PM bericht rapporteert aan een Moderator.
- Er door de politie een formeel verzoek wordt gedaan tot uitlezing omdat er verdenking is van misdaad, maar dit is wel zo theoretisch dat de kans dat dit ooit gaat gebeuren afgerond 0,00% is
Wat betreft bestanden kan het zijn dat je bestand dat via de bestandsuploader is geüpload verward is voor een download en daar even verhaal over gehaald is; ga ik even navragen in ieder geval. Zou anders niet weten waarom, naar
mijn mening is ook steekproefsgewijs uitlezen namelijk niet nodig