Nee geen Dieren, die heeft wel een riviertje maar geen rivier met brug wat op de achtergrond is te zien.
Inderdaad het is Zutphen waar ik al een tijdje mee bezig ben, wat voorbij Dieren t/m Zutphen als losse route op de coördinaten van 't HvN.
Tegen de tijd dat het zover is mijn inziens word dit traject samengevoegd.
@Daniel, dat is dan jammer voor degene die een wat mindere PC hebben maar heb ooit eens gezegd een straal van 40 km rond Lunteren en daar kan Zutphen nog net bij gezien bijv. Woerden wat nog verder is.
Trouwens Zutphen - Arnhem bestaat al zeg jij, maar Arnhem bestond er al veel langer ....., nou laat ik dan Arnhem - Zutphen doen.
Mijn track.bin is op dit moment nog onder de 10 MB dus dat moet kunnen, het zal straks richting de 11 zal gaan, maar toch.
@Frison, ja dat kan ik niet ontkennen wat betreft trajecten die nog niet af zijn en zal men tot die tijd mee moeten leven.
En wat betreft "stukken die je aan het bouwen bent bestaan al of zijn reeds in aanbouw" kunnen wij route bouwers geen rekening me gaan houden, neem bijv. Arnhem daar was ik de eerste mee en zit nu ook in diverse routes en word niet over gerept.
Dan kunnen straks de laatste gebruikers geen route meer maken want dan is heel Nederland al gebouwd.
Samengevat en wel vaker is gezegd, iedereen doet zijn eigen ding wat hij/zij leuk vind in deze hobby en plezier aan heeft.