Klopt Frison. En eigenlijk is dat een schande.
Gr Erik

Het is allemaal leuk en aardig wat je zegt Erik, maar routebouwers moeten soms roeien met de riemen die beschikbaar zijn om er toch iets kleur aan te geven.simonewerro schreef: ↑31 okt 2021, 17:51Wat er nu op jouw afbeelding staat klopt inderdaad niet met de werkelijkheid, maaaaaaaaaaar die werkelijkheid is, dat er een bouwval staat op dit moment.
Klopt Frison. En eigenlijk is dat een schande.
Mooie beelden Niels.
Wat bedoel je precies? Het feit dat er bijna nooit eentje hangt voor rijstrook 1? Dat is namelijk wel hoe het er in het echt ook bij hangt opvallend genoeg
Ik doelde op het op twee-na-laatste beeld, waar twee units boven dezelfde rijstrook hangen.
Scenarios die zich afspelen rondom Apeldoorn zullen niet meer werken, daar is de spoorligging veranderd. De overige gedeeltes van de route verwacht ik dat ze nog werken, maar ik kan niks beloven...simonewerro schreef: ↑01 nov 2021, 12:25Voor wat betreft de latere update van de route, blijven bestaande scenario's bestaan.
Die middelste rijstrook is een soort wisselstrook en kan afwisselend worden gebruikt voor rechtdoorgaand alsmede afslaand verkeer:
Scenarios die zich afspelen rondom Apeldoorn zullen niet meer werken, daar is de spoorligging veranderd. De overige gedeeltes van de route verwacht ik dat ze nog werken, maar ik kan niks beloven...
Dan wacht ik nog even met het uitbrengen.
Wacht, wat?!NielsB_ schreef: ↑01 nov 2021, 12:41Die middelste rijstrook is een soort wisselstrook en kan afwisselend worden gebruikt voor rechtdoorgaand alsmede afslaand verkeer:
https://maps.app.goo.gl/cadrKVKLCTYFMMGS6.
Vandaar dat het er zo uit ziet![]()
Trouwens, voor de mensen die niet meteen kunnen kijken; je kunt de stream ook terugkijken, uit mijn hoofd 1 week, en mogelijk neemt Rob dit misschien op om later op YT te zetten?NielsB_ schreef: ↑27 nov 2021, 11:27Even een kleine mededeling!
Zondag rond 20.30 uur zal er een preview plaatsvinden van het stuk Eerbeek - Apeldoorn bij Rob Jansen: https://www.twitch.tv/robjansen.
Mocht je dan niet kunnen, niet getreurd! Bij Rubku_NL zal ook binnenkort nog een preview plaatsvinden!
Hopelijk tot dan![]()