Heeft die dan de "green"en 400 passagiersview? Die heb ik nog nooit gezien. Zie ook een valleilijn versie staan welke er ook nog niet is.
Misschien moet je eerst eens kijken voordat je wat roept...
https://www.christrains.com/nl/ts_product_nsmat64.html

