Ok, de bètatest van de Mat'64 (versie v4.0.0) is afgerond en het model wordt nu uitgebracht. Als je een account hebt bij de ChrisTrains-webshop (inclusief alle voormalige klanten van SimTogether), ontvang je automatisch bericht over de update. Je kunt ook inloggen op je account via de link "My Downloads" (bovenaan de meeste pagina's) om de nieuwe versie daar te downloaden. De partner-webshops zijn inmiddels geïnformeerd; zij zullen hun productpagina's en downloads voor klanten naar verwachting binnen enkele dagen bijwerken. Heb dus nog even geduld!
Omdat het hier om een grote update gaat, zijn alle licentiecodes van klanten gereset. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over het bereiken van het maximale aantal installaties.
Ik heb een korte video gemaakt waarin enkele belangrijke wijzigingen aan het model worden getoond; je kunt deze hier bekijken:
https://youtu.be/fT6wWNTFC2c. Ik heb dit keer geen Nederlandstalige versie van de video gemaakt, maar ik weet dat YouTube automatische nasynchronisatie en ondertiteling ondersteunt.
Ook de DCR-repaints zijn bijgewerkt en zullen binnenkort beschikbaar zijn op Dutchsims.nl. Daarnaast zijn er nieuwe scenario's, dankzij een toegewijde groep mensen die bereid was deze vóór de release te maken. Ook deze zullen binnenkort op Dutchsims te vinden zijn.
En vergeet niet de 'Karel 466'-versie voor het goede doel – die nu ook in mijn webshop verkrijgbaar is. Vergeet niet dat je de nieuwste versie van de Mat'64 moet hebben om de Karel-repaint te kunnen gebruiken.
Het was een enorme klus die al in januari begon. Na bijna twee maanden testen met een toegewijd team van bèta-testers, scenariomakers en anderen, hoop ik dat jullie van het eindresultaat zullen genieten.