Bug in Christrains Mat '64 De Karel

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

MB1987
5
Gegeven waarderingen: 340 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Bug in Christrains Mat '64 De Karel

Bericht door MB1987 »

Beste Chris,

Ik heb onlangs bij u de Mat '64 De Karel gekocht op uw website, ik heb eerst de Mat '64 4.0.0 geïnsteerd en daarna De Karel bij u gekocht en geïnstalleerd. Nadat ik een scenario gemaakt heb en wilde gaan rijden, kwam ik dit tegen in 1 van de 2 machinisten kamers " Een driehoek achtige gat in de muur naar de zitplaatsen van de passagiers ". Ik heb nog een paar scenario's gemaakt en daar precies hetzelfde. Ik heb er zelf geen last van, maar misschien vindt u het fijn om het te weten en heeft u de mogelijkheid om dit te kunnen verhelpen via een patch ?, ik hoor het graag van u. Hieronder ziet u wat ik bedoel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met Vriendelijke Groet,
Maarten.

Marklin
6
Gegeven waarderingen: 2922 keren
Ontvangen waarderingen: 3167 keren

Re: Bug in Christrains Mat '64 De Karel

Bericht door Marklin »

N.a.v. jou gegeven heb ik ook eens gekeken en inderdaad lijkt het erop dat er gaten in de cabine zitten.
Misschien kijk ik vanaf een verkeerd punt maar ik ervaar het zo wat in beide cabines lijkt te zitten bij plaatsen van de Preload versie.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Prettige Reis!

MB1987
5
Gegeven waarderingen: 340 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Bug in Christrains Mat '64 De Karel

Bericht door MB1987 »

Ja dat klopt idd Marklin, n.a.v. jou bericht op mijn bericht heb ik ook nog even bij mij gekeken en idd heb ik precies hetzelfde als dat jij beschrijft, dus ook bij die andere cabine.

Terug naar “Vragen”