Daar geef je het juiste pad op naar jou railworks map.
En dat kun je ook doen met de andere 2 bestanden als je toch bezig bent.

Script-technisch niet , maar sim-technisch wel.
Met doelsporen wordt bedoeld: alle sporen welke theoretisch bereikbaar zijn. Concreet: alle sporen welke vanaf het sein bereikbaar zijn, ongeacht of dit in de praktijk (beveiligingstechnisch) niet mogelijk is.
En dat kan naar mijn gevoel louter op toeval berusten. Ook hoe de stand van de wissels initieel in de route is bepaald kan mede bepalen of dit vaker wel dan niet goed gaat.
Geen idee waarom hij het niet doet, ik heb zelfs alle instellingen op zijn laagst gezet maar nog blijft het laadscherm vastlopen.
Waarschijnlijk heeft mijn pc er geen zin in. zoals aangegeven versie 4 verwijderd en het bovenstaande uitgevoerd maar geen versie van de noordoost route. Heb versie 4 maar weer terug gezet en die werkt weer gewoon?Frison schreef: ↑15 apr 2022, 17:00Joukie,
Eerst het bestand: Noordoost_Nederland_V5.0a.zip uitpakken in een tijdelijke map.
Dan de daar in aanwezige bestanden ook uitpakken met 7zip t.w.:
Assets Noordoost_Nederland_V5.zip naar de map \Railworks\
Noordoost_Nederland_V5.0.rwp ook naar de map \Railworks\
Scenariopack V5.0.rwp ook naar de map \Railworks\
Dan werkt het gegarandeerd![]()
De PC heeft er altijd zin in met de goede handelingen, maar als degene die hem bedient er geen zin in heeft, ofwel de moed laat zakken, dan houd de PC het voor gezien.
Ik heb via de handleiding de benodigde gedownload en geinstalleerd, soms rwp en soms exe.Marklin schreef: ↑18 apr 2022, 23:28De PC heeft er altijd zin in met de goede handelingen, maar als degene die hem bedient er geen zin in heeft, ofwel de moed laat zakken, dan houd de PC het voor gezien.![]()
Kortom, waar komt de kink in de kabel zodat je de route niet ziet, dus leg eens stap voor stap eens uit wat je doet ...?
Hmm, werkt het V5.0 route RWP bestand bij jou wel via utilities.exe?
Het eerste deel is al besproken Je tempdump is ingrijpender maar is óok op te lossen. kijk hier maar eens:Hans Weverling schreef: ↑12 apr 2022, 16:14(ingekort)
Beste Mathijs en team,
Als ik via F2 het scenario ga rijden stopt het scenario bij binnenrijden station Harderwijk en krijg de mededeling Temp Dump.
Heb jij enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Met een vriendelijke groet,
Hans
Je hebt helemaal gelijk
Het enige wat er staat is Scenario,s de rest ontbreektMarklin schreef: ↑20 apr 2022, 22:59Hmm, werkt het V5.0 route RWP bestand bij jou wel via utilities.exe?![]()
Ik vraag dit omdat er meerdere berichten kwamen dat dit een fout geeft, zo ook bij mij.
Ofwel ik vermoed dat het met dit gegeven bij jou daar fout gaat.
Edit/
Kijk eens bij onderstaand plaatje wat jij daar aan mappen heb staan die er zo uit zou moeten zien, dus van de V5.0:
![]()
De route is niet zichbaar en begrijp wel waarom , kan het alleen niet oplossen. als ik de route open in windows Zoals marklin vroeg zie je alleen de scenario,s de rest mis ik.
Zal ik eens een poging wagen. Om te beginnen: Als je toevallig Total commander bezit zou dat iets makkelijker werken.