Het gaat ook niet alleen om Mark D zijn treinen en dat soort dingen maar in het algemeenedwinaartse schreef: ↑06 dec 2024, 19:40Het antwoord op je vraag waarom door een scenario maker er materieel wordt toegevoegd wat sommige mensen niet hebben omdat deze niet in hun collectie hebben of deze niet meer te verkrijgen is kan ik je wel geven. Scenario makers kunnen niet zien wie wel wat heeft en wie niet wat heeft. Mijn scenario's hebben een verhaal. Het scenario [1987 - NS] 31025 Amsterdam CS - Valkenburg Deel 2 speelt zich af op een zomerse zaterdag van 1987 en er zit een HLE 21 omdat deze type loc meestal staat te wachten op binnenkomst van trein 1138 uit Zandvoort aan Zee naar Luxemburg. Ik heb de HLE 21 van SK trains niet in bezit en ga geen 25 euro betalen voor een locomotief waarmee ikzelf niet mee rijdt en alleen voor de AI of standalone gebruik terwijl ik wel de versie van Marc D heb. Dan is het logisch dat ik die van Marc D gebruik om het realistisch te maken. Als je deze niet heb kan je die zelf vervangen voor wat anders.Jopke schreef: ↑04 dec 2024, 20:07Waarom worden er locomotieven treinstellen en wagons toe gevoegd aan een scenario wat niet meer beschikbaar is?
zoals bij (v3.1) [1987 - NS] 31025 Amsterdam CS - Valkenburg Deel 2. En natuurlijk bij andere scenario's
(Niet meer beschikbaar):
NMBS Reeks 11 12 21 & 27 (MarcD)
Het is voor personen die na het weghalen van treinpunt een hele opgave om wat te vinden wat bij de scenario past
(Bijvoorbeeld HLE 2551).
Bijvoorbeeld moet ik bij BLXT wat van rs italia hebben bijvoorbeeld de carry h pack of de Carri Rils pack van nhttp://www.amicitreni.org/download/comment.php?dlid=456
Bij scenario bouwer weet ik veel moet je de TGV Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On hebben en ga zo maar door
Ik zou zeggen bied als scenario bouwer als het kan er ook een alternatief bij aan
Dit is ook maar een voorbeeld en dat scheelt weer een hoop zoekwerk