't Midden van Nederland V3.0

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2443 keren
Ontvangen waarderingen: 2830 keren

Re: 't Midden van Nederland V3.0

Bericht door Marklin »

Tsja MarcoG93 je probeert er iig wat van te maken met de middelen die tot op heden aanwezig zijn waar niets mis mee is, alleen met welke objecten weet ik niet.
Maar een ding weet ik wel dat de hangers aan de kap zijn gemonteerd en niet middels een Kokerbalk o.i.d. die niet aanwezig is.
Dus iets van dit met bv. een staaf verticale van Coha die je naar max. 5.000 kunt schalen al naar gelang je nodig hebt voor de hoogte.

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis!

and.i.oop
5
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Bericht door and.i.oop »

Frison schreef:
17 aug 2025, 09:12
MarcoG93 schreef:
16 aug 2025, 23:59
Misschien is dit een oplossing voor station Amsterdam Bijlmer
Niet dus! :cry:

Als (beginnend) routebouwer moet je leren geduld te hebben in plaats van constructies te maken die nergens op slaan.

Gelukkig ben ik er van overtuigd dat Teun wel geduld heeft en deze suggestie zeker niet zal toepassen. :sweat_smile:
''Niet dus! 😭''

Dat is ten eerste niet aan jou om te bepalen. Iedereen bepaalt zelf wat ‘ie doet en hoe die bouwt.

Als beginnend routebouwer hoort oefenen en ''fouten'' maken er gewoon bij. Het gaat niet om meteen perfecte constructies neerzetten, maar om stap voor stap inzicht krijgen. :thumbsup:

Frison
5
Gegeven waarderingen: 1549 keren
Ontvangen waarderingen: 9131 keren

Bericht door Frison »

Nee het gaat in dit geval om een "single" stationskap die meervoudig, inclusief bijbehorende staanders gebruikt wordt in een constructie die totaal niet klopt.

Dat heeft niets met beginners fouten te maken, maar met inzicht in het gebruik van objecten en het geduld opbrengen even af te wachten tot er een echte oplossing voor is.

Maar je krijgt van mij gelijk hoor!
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
robinbijman
Na lang twijfelen, toch nog maar even doorzetten

MarkA
Beheerder
5
Gegeven waarderingen: 244 keren
Ontvangen waarderingen: 706 keren

Bericht door MarkA »

Koplopermau schreef:
13 aug 2025, 22:51
Vanaf Bijlmer ArenA tot Utrecht Zuilen zijn de Sprintersporen 160 km/h en de buitensporen 200 km/h. Bij perrons max 140 km/h. Alhoewel de SNG van Chris
Vrij zeker dat de buitensporen geen 200 maar 160 km/h zijn. 200 was vgm wel de bedoeling, maar vanwege de staat/onderground en het onderhoud is het 160.
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 2):
MarklinR-Road
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Terug naar “Routes”