Limburgse Spoorlijnen in 1985
-
Louke1968
- 5
- Gegeven waarderingen: 2516 keren
- Ontvangen waarderingen: 497 keren
Re: Limburgse Spoorlijnen in 1985
Getverderrie, dat ziet er weer akelig mooi uit Bert! Complimenten en succes met het verder bouwen.
-
BertTrain
- 5
- Gegeven waarderingen: 455 keren
- Ontvangen waarderingen: 1320 keren
Laat ik beginnen iedereen fijne feestdagen en een mooi 2026 toe te wensen.
Voor de komende release ben ik op zoek naar een aantal testers voor de route. Niet alleen wat techniek betreft maar ook om te kijken of de sfeer van de jaren 80 goed in de route is vertegenwoordigd. Wil je dat doen geef je dan via een PM bij mij op. Wel graag serieuze kandidaten...!!
Nog maar een paar plaatjes van de laatste ontwikkelingen.

Een beeld van de lijn Aken Herzogenrath in Duitsland, vlak voor de afslag naar Simpelveld.

Dezelfde plek, nu mag de trein naar Maastricht doorrijden.

Werkzaamheden van de medewerkers van COHA voor deze route resulteren in een paar prachtige objecten, zoals de brugseinen bij Maastricht.

Nog een speciale situatie voor de splitsing bij Schin op Geul, een vertakkingsein op een bordes met los daarvoor een voorsein.
Voor de komende release ben ik op zoek naar een aantal testers voor de route. Niet alleen wat techniek betreft maar ook om te kijken of de sfeer van de jaren 80 goed in de route is vertegenwoordigd. Wil je dat doen geef je dan via een PM bij mij op. Wel graag serieuze kandidaten...!!
Nog maar een paar plaatjes van de laatste ontwikkelingen.

Een beeld van de lijn Aken Herzogenrath in Duitsland, vlak voor de afslag naar Simpelveld.

Dezelfde plek, nu mag de trein naar Maastricht doorrijden.

Werkzaamheden van de medewerkers van COHA voor deze route resulteren in een paar prachtige objecten, zoals de brugseinen bij Maastricht.

Nog een speciale situatie voor de splitsing bij Schin op Geul, een vertakkingsein op een bordes met los daarvoor een voorsein.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 9):
- TfNLDE • mkasthijs • Kcalk_04 • CalvinPigeon • RobertF68 • Stoomtrein2005 • Louke1968 • rommy136 • danielxdaniel
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 2234 keren
- Ontvangen waarderingen: 2101 keren
-
TfNLDE
- 5
- Gegeven waarderingen: 159 keren
- Ontvangen waarderingen: 132 keren
Absoluut een fraaie route. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om deze voor je te testen, maar de screenshots zien er veel belovend uit 
Groeten,
Erwin
Erwin
-
Kcalk_04
- 2
- Gegeven waarderingen: 841 keren
- Ontvangen waarderingen: 253 keren
Complimenten voor de screenshots. Ik ben heel benieuwd naar de route!
-
hanstreintje
- 5
- Gegeven waarderingen: 1289 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren