TS Tools
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
TS Tools
Ik wil de route HSL Amsterdam-Antwerpen controleren om te kijken wat ik mis uit de vereiste route London - Brighton. Maar hij staat helaas niet tussen de routes in TS Tools. Zijn er meer Simmers bij wie dit voorkomt? Al mijn andere routes worden wel ingelezen.
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1621 keren
- Ontvangen waarderingen: 9570 keren
Re: TS Tools
Als je met TSTools werkt, dan weet je toch dat je de routes eerst moet indexeren? 
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
stoker1952
- 3
Dat heb ik bij al die andere routes ook niet hoeven te doen, die worden gewoon herkend door TS Tools. Maar om het te indexeren: hoe ga ik dan te werk, heb zelf geen idee waar vandaan en hoe. Voor de duidelijkheid, heel mijn content map wordt door TS Tools ingelezen, behalve de HSL lijn, al die andere kan ik wel controleren. Het is voor mij een raadsel. Heb de route ook al opnieuw geïnstalleerd.
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2740 keren
- Ontvangen waarderingen: 3064 keren
Hier moet je elke nieuw geïnstalleerde route eerst indexeren voor die bij TS_Tools in beeld komt, zie knipsel:

-
stoker1952
- 3
Hij staat overigens wel in de lijst om scenario's te bewerken maar niet in die om de routes te controleren
-
Marklin
- 5
Dan kijk/doe je iets niet goed want je kunt pas scenario's controleren als de route is geselecteerd.
Kortom dan moet de route ook te controleren zijn.
Edit/
Lees anders de Manuel eens door die bij de Download staat waar je vragen wellicht beantwoord worden.
Kortom dan moet de route ook te controleren zijn.
Edit/
Lees anders de Manuel eens door die bij de Download staat waar je vragen wellicht beantwoord worden.
-
stoker1952
- 3
Precies gedaan zoals u in de afbeelding liet zien. Maar op één of andere manier staat hij wel in de ene lijst en niet in de andere. Dan maar niet controleren, bedankt voor het meedenken en uw en Frison z'n tijd.
-
Marklin
- 5
Je hebt niets met de één of andere lijst van doen, als je de HSL selecteert kun je scenario's en tevens de route controleren toch?stoker1952 schreef: ↑30 jan 2026, 13:58... Maar op één of andere manier staat hij wel in de ene lijst en niet in de andere.
Zie wijsvinger:

-
stoker1952
- 3
Dit is nu juist het probleem, in de printscreen van dit scherm dat u nu laat zien, staat bij mij de HSL route juist niet, wel in die van scenario's bewerken, maar daarin mis je al de buttons waar onder die van kontroleer geselecteerde route. Maar ik leer er verder wel mee leven hoor, geen punt. nogmaals bedankt voor uw tijd. gr. Jan
-
Marklin
- 5
Hoe ziet jou TS_Tools middels een plaatje zoals hierboven te zien is er dan uit?
-
Marklin
- 5
Juist, gezien jou plaatje lijkt het erop dat 't een en ander niet goed is geïnstalleerd en/of er niet hoort te staan zoals dit:

Kortom is de HSL wel goed geïnstalleerd vraag ik mij dan af en je het daarom niet ziet in die lijst?, volg het pad of dit bij jou ook zo is, dus fd3a8....

Kortom is de HSL wel goed geïnstalleerd vraag ik mij dan af en je het daarom niet ziet in die lijst?, volg het pad of dit bij jou ook zo is, dus fd3a8....

-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1621 keren
- Ontvangen waarderingen: 9570 keren
Er zitten installatie fouten in, dat is duidelijk.
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 748 keren
- Ontvangen waarderingen: 1511 keren
Dit moet wel handmatig gebeurd zijn, want bij installatie via de normale methode kan er niets misgaan, aangezien dit via een .exe-bestand verloopt. Bovendien heeft niemand hier problemen mee gehad.