Achterhoek- en Twentelijnen
-
gelijkstroom
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Re: Achterhoek- en Twentelijnen
Kan ik misschien in Built ook de beide kopeinden van de playertrein verwisselen?
-
Treintje
- 4
- Gegeven waarderingen: 31 keren
- Ontvangen waarderingen: 30 keren
Je kunt het volledige achterste treinstel omdraaien. Dat is inderdaad ook een goed idee.
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2794 keren
- Ontvangen waarderingen: 3096 keren
Ja allemaal leuk en wel maar het lukte hier wel (en anderen wellicht ook) zonder iets te hoeven veranderen?
Moest trouwens wel een paar keer het treinstel ter plekke verzetten omdat het in eerste instantie niet lukte.
Misschien een tip, als je bv. het scenario iets voor afkoppelen ff opslaat (F2) en het lukt niet direct kun je vanaf het opgeslagen punt het later nog eens proberen en hoef je niet van vooraf aan te beginnen.
Trouwens hoe het afkoppelen gedaan word weet ik niet maar als dit zeg maar in het open veld gebeurd lukt het misschien wel.
Let wel, als je een scenario na opslaan wijzigt ben je dit kwijt.
Moest trouwens wel een paar keer het treinstel ter plekke verzetten omdat het in eerste instantie niet lukte.
Misschien een tip, als je bv. het scenario iets voor afkoppelen ff opslaat (F2) en het lukt niet direct kun je vanaf het opgeslagen punt het later nog eens proberen en hoef je niet van vooraf aan te beginnen.
Trouwens hoe het afkoppelen gedaan word weet ik niet maar als dit zeg maar in het open veld gebeurd lukt het misschien wel.
Let wel, als je een scenario na opslaan wijzigt ben je dit kwijt.