Ik ben nieuw hier. Net 2 weken geleden voor het eerst TSC geïnstalleerd voor mijn zoon. Nu bezig met een eerste route er in te krijgen.
De NoordOost Nederland v7.0b
Eerst alle benodigde add-ons gekocht en freeware gedownload. Ik mis helaas een paar dingen:
- Yard Lampen pakket v1
- DAF LF Pakket
Beide op Simtogether welke niet meer bestaat.
Dan lukt het niet om een account te krijgen op railsim-fr. Hij wijst continu mijn emailadres af. Heb gevraagd waarom, wacht het antwoord af.
Daar moest ik hebben:
- Pack de vehicules de travaux
- Pack de vehicules agricoles 1
Maar ik vermoed dat deze in de PapiNic pack zitten. Heb ik dat juist?
Volgens uitleg die ik vond op jullie forum heb ik alles in de common/railworks map via 7zip geïnstalleerd. Echter 1 pack krijg ik niet geïnstalleerd namelijk de DutchRoad Pack v4.2. Hij blijft zeggen dat ik RWAustria mis.
Ik heb dit al gedownload (naast de Andi_M) en ook geïnstalleerd.
Eerst was de RWAustria in de map Assets niet te vinden maar stond als eigen map in de Railworks. Dat gecorrigeerd. Dus ik heb nu mijn assets map zowel de Andi_M als de RWAustria staan.
En nog wil hij de DutchRoad Pack niet installeren. Hij blijft zeggen dat ik RWAustria moet hebben.
Wat gaat er nu mis? Heb ik e.e.a. wel goed gedaan?
Nogmaals ik heb de exe bestanden gewoon aangeklikt en gebruik gemaakt van de installer van dat bestand.
En de zip bestanden heb ik aangeklikt met rechtermuisknop, 7zip, open archief en dan op uitpakken, map geselecteerd (common/railworks) en OK geklikt.
Zo ook met de rwp bestanden.
Dat heb ik goed gedaan toch?
Ik hoop op wat hulp want ik kom er even niet meer uit. Ook niet met jullie zoekfunctie.
En dan weet ik nog niet eens of het in TSC allemaal gaat werken