Problemen met installeren pack

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

SpotterNL
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Problemen met installeren pack

Bericht door SpotterNL »

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Net 2 weken geleden voor het eerst TSC geïnstalleerd voor mijn zoon. Nu bezig met een eerste route er in te krijgen.
De NoordOost Nederland v7.0b

Eerst alle benodigde add-ons gekocht en freeware gedownload. Ik mis helaas een paar dingen:
- Yard Lampen pakket v1
- DAF LF Pakket
Beide op Simtogether welke niet meer bestaat.

Dan lukt het niet om een account te krijgen op railsim-fr. Hij wijst continu mijn emailadres af. Heb gevraagd waarom, wacht het antwoord af.
Daar moest ik hebben:
- Pack de vehicules de travaux
- Pack de vehicules agricoles 1

Maar ik vermoed dat deze in de PapiNic pack zitten. Heb ik dat juist?

Volgens uitleg die ik vond op jullie forum heb ik alles in de common/railworks map via 7zip geïnstalleerd. Echter 1 pack krijg ik niet geïnstalleerd namelijk de DutchRoad Pack v4.2. Hij blijft zeggen dat ik RWAustria mis.

Ik heb dit al gedownload (naast de Andi_M) en ook geïnstalleerd.
Eerst was de RWAustria in de map Assets niet te vinden maar stond als eigen map in de Railworks. Dat gecorrigeerd. Dus ik heb nu mijn assets map zowel de Andi_M als de RWAustria staan.
En nog wil hij de DutchRoad Pack niet installeren. Hij blijft zeggen dat ik RWAustria moet hebben.

Wat gaat er nu mis? Heb ik e.e.a. wel goed gedaan?

Nogmaals ik heb de exe bestanden gewoon aangeklikt en gebruik gemaakt van de installer van dat bestand.
En de zip bestanden heb ik aangeklikt met rechtermuisknop, 7zip, open archief en dan op uitpakken, map geselecteerd (common/railworks) en OK geklikt.
Zo ook met de rwp bestanden.

Dat heb ik goed gedaan toch?

Ik hoop op wat hulp want ik kom er even niet meer uit. Ook niet met jullie zoekfunctie.
En dan weet ik nog niet eens of het in TSC allemaal gaat werken :upside_down:

Rubku_NL
Download Manager
6
Gegeven waarderingen: 807 keren
Ontvangen waarderingen: 1680 keren

Re: Problemen met installeren pack

Bericht door Rubku_NL »

De volgende benodigheden zijn gewoon hier op DS te vinden, en als een links niet meer werkt kijk dan altijd even op de download pagina zelf.

Newbouy Scenery Objects:
- Yard Lampen pakket v1

Mundo Scenery Objects:
- DAF LF Pakket

PapiNic Scenery Objects:
- Pack de vehicules de travaux
- Pack de vehicules agricoles 1

Dat van RWA Moet je even goed installeren, als je die niet doet werkt de .exe gewoon niet om dat je het niet in orde heb. Zorg wel dat je het juist pack download RWAustria Startset ohne DEM Gelände.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

stoker1952
4
Gegeven waarderingen: 66 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Bericht door stoker1952 »

Hij blijft zeggen dat ik RWAustria moet hebben
Misschien heb je een regeltje gemist op de site van Dutchdriver. Daar staat boven de Downloadknop het volgende: Download het originele pakket hier. Waarvan het woord "hier" heel licht is weergegeven. Kan mij voorstellen dat je er overheen gelezen heb. Als je de .rwp uit zou pakken dan staan daar 3 mappen in: Andi_M, NewS en RWAustria. De overige missende onderdelen hebben geen invloed over het functioneren van TSC, ze laten alleen een heel klein melkflesje zien, om aan te duiden dat er iets gemist wordt. Vaak valt dat niet eens op. Veel plezier met TSC

Rubku_NL
Download Manager
6

Bericht door Rubku_NL »

Nou als je Melk flesjes ziet heb je gewoon je zaken niet in orde en dan heb je dus niet de handleiding gelezen en de route gecontroleerd op missende zaken.
En ook al krijg je een melk fles de game doet er zeker wel iets meer, zet je logmate maar eens aan dan zie je maar genoeg dingen wat er fout gaat.

En als je iets niet kan vinden, post gerust de string / uitdraai van TS-tools van wat je mist dan kan ik je zo zeggen wat je mist en waar je het kan downloaden.
Dovetail Ambassador.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

mkasthijs
6
Gegeven waarderingen: 2353 keren
Ontvangen waarderingen: 2265 keren

Bericht door mkasthijs »

De handleiding va NONL is nog oud, I know
BIj V7.1 is de nieuwe er met de juiste downloads van DS en 0 van ST en 0 van RaimSim.fr
Deze staat al helemaal klaar
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1

stoker1952
4
Gegeven waarderingen: 66 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Bericht door stoker1952 »

Je trekt hier de conclusie dat ik melkflesjes zou zien, maar ik reageerde alleen maar op de missende assets van SpotterNL. Als hij bv de DAF's zou missen, staan er alleen maar een paar lege parkeerplaatsen, terwijl je er met de trein gewoon langs kan tuffen. Heb in het verleden weleens de melkflesjes gewijzigd in die lange palen, maar nooit een beperking gemerkt tijdens het spel. Als het essentiële assets zouden zijn is het natuurlijk een ander verhaal.

Rubku_NL
Download Manager
6

Bericht door Rubku_NL »

conclusie trek ik niet :sweat_smile:
ik benadruk alleen je feit dat je het best kan missen en dat is niet helemaal waar, tuurlijk ben ik het met je eens dat het niet de zelfde impact heeft als een spoor gebonden object. Maar mocht je deze idd tegen komen je het wel aan te raden om er voor te zorgen dat je het compleet maakt.
Dovetail Ambassador.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “Vragen”