Randstad West v2
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
ok. Dus de rwp inhoud van een scenario dat bij een specifieke route hoort, gaat niet in de contentmap van de route, maar in de content map van railworks.
Dat is dus anders dan wat de packagemanager van utilities.exe doet.
Begrijp ik het zo goed?
Dat is dus anders dan wat de packagemanager van utilities.exe doet.
Begrijp ik het zo goed?
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 851 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: Randstad West v2
je moet gewoon de .rwp open en dan de content map in je railworks map zetten, niet ergens anders!
Je doet het zelfde als utilities.exe, alleen utilities.exe is gewoon slecht in het onder houd van je TS en maakt de boel alleen maar trager.
Edit:
lees dit topic even door en dat het stuk over ZIP/RAR archief, dit werkt het zelfde als voor .rwp
Je doet het zelfde als utilities.exe, alleen utilities.exe is gewoon slecht in het onder houd van je TS en maakt de boel alleen maar trager.
Edit:
lees dit topic even door en dat het stuk over ZIP/RAR archief, dit werkt het zelfde als voor .rwp
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
ICMmJordan2005NL
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 25 jan 2023, 17:58
- 3
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
Re: Randstad West v2
Hoii! vraagje hoe ik dit op kan lossen de ontbrekende kap op Amsterdam Zuid. Weet iemand hoe ik dit oplos?
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Is het mogelijk om Quick Drive in deze route op te nemen?
Ik vond m toen ik zocht op de SGM.
Ik vond m toen ik zocht op de SGM.
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Ik ben Randstad West aan het controleren met TS-Tools.
Ik kan deze niet vinden in de bestanden:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\MyRailDreams\RailSimulator\Scenery\Vehicles\NS Sik\NS_Sik_static_Yel.bin
Zit deze in een download die ik over het hoofd zag?
Ik kan deze niet vinden in de bestanden:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\MyRailDreams\RailSimulator\Scenery\Vehicles\NS Sik\NS_Sik_static_Yel.bin
Zit deze in een download die ik over het hoofd zag?
-
Rob_zeeland
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 21 jun 2020, 07:54
- 6
- Gegeven waarderingen: 350 keren
- Ontvangen waarderingen: 820 keren
Re: Randstad West v2
- Deze gebruikers waarderen Rob_zeeland voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 851 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: Randstad West v2
Deze ontbreekt inderdaad in de handleiding; daarom hebben we deze op de downloadpagina vermeld.
Dit doen we standaard als iets mist of een link niet meer werkt.
Dit doen we standaard als iets mist of een link niet meer werkt.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Dankjullie wel.
Ik heb nu al mn downloads genummerd naar de regels uit de Handleiding en ik mis niets meer.
Ik reed gister tussen Nieuw Vennep naar Leiden en reed ineens over water. Ik mis daar een brug of i.d. Kort daarna een vierkant met een geel kruis.
Nu weet ik niet meer waar en/of hoe ik moet zoeken.
In TS-Tools alleen de .ap bestanden.
Maar goed verder lijkt alles ok.
Mocht iemand nog een tip hebben...
Ik heb nu al mn downloads genummerd naar de regels uit de Handleiding en ik mis niets meer.
Ik reed gister tussen Nieuw Vennep naar Leiden en reed ineens over water. Ik mis daar een brug of i.d. Kort daarna een vierkant met een geel kruis.
Nu weet ik niet meer waar en/of hoe ik moet zoeken.
In TS-Tools alleen de .ap bestanden.
Maar goed verder lijkt alles ok.
Mocht iemand nog een tip hebben...
-
Marklin
- Berichten: 5185
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: Randstad West v2
Nou dat vraagt om een plaatje ter plekke, liefst met de coördinaten erbij? 
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Dank je Marklin.
Kan ik de coörd tijdens het rijden ergens zien?
Ik kan proberen i.i.g. het aantal km’s tot het volgende station te noteren.
Han m’n best doen straks.
Kan ik de coörd tijdens het rijden ergens zien?
Ik kan proberen i.i.g. het aantal km’s tot het volgende station te noteren.
Han m’n best doen straks.
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Ik zag dat er ook een dode link (404) tussen zat. Probeer die ook nog wel op te zoeken…
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 851 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: Randstad West v2
Wellicht handig om aan te geven om welke het gaat zo dat we er naar kunnen kijken 
-
Marklin
- Berichten: 5185
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: Randstad West v2
Als je op het punt bent aangekomen ga dan naar de "route editor", dan zit er midden boven een flapuit die vastgepind kan worden.
Maak dan een plaatje met bijv. Alt + Printscreen, open Paint en plakken en sla dit op, upload het plaatje en klaar.
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Het ging om deze:
http://www.klemund.de/RailSimulator/downloads.html
Container-Paket for KRS without US addon
Regel 63
Groet,
Paul
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 851 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Gedaan:
Dit is de eerste die ik zie bij de start van scenario spr vanaf Lelylaan

-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
En dit is tussen Nieuw Vennep en Sassenheim.

De kruisen kwam ik onderweg meer tegen. Over beide banen 1, maar ook 1 per baan.
Kortom ik ben er vrij zeker van dat ik alle benodigde assets heb, maar weet van de brug in deze post en de verschillende kruisen niet waar ik ze moet zoeken.

De kruisen kwam ik onderweg meer tegen. Over beide banen 1, maar ook 1 per baan.
Kortom ik ben er vrij zeker van dat ik alle benodigde assets heb, maar weet van de brug in deze post en de verschillende kruisen niet waar ik ze moet zoeken.
-
Marklin
- Berichten: 5185
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: Randstad West v2
Je hebt toch wel de "Scenery Density" op vol staan, zo niet doe dat dan eerst?
De brug(gen) zijn iig van GM waar er 2 van zijn gebruikt ofwel die zou in het pakket van GertMeering moeten zitten, zie knipsel:

En bij het eerste plaatje wat was daar mis mee?
De brug(gen) zijn iig van GM waar er 2 van zijn gebruikt ofwel die zou in het pakket van GertMeering moeten zitten, zie knipsel:

En bij het eerste plaatje wat was daar mis mee?
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
- Rubku_NL • Paulvanuf
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Dank Marklin. Ik ga kijken vandaag.
En wat je laatste vraag betreft… Ik was er al bang voor. Ws horen die kruisen er gewoon bij? Ik dacht dat ze aangaven dat er iets mist. In het echt nooit opgevallen.
En als ze er bij horen, wat betekenen ze dan?
En wat je laatste vraag betreft… Ik was er al bang voor. Ws horen die kruisen er gewoon bij? Ik dacht dat ze aangaven dat er iets mist. In het echt nooit opgevallen.
En als ze er bij horen, wat betekenen ze dan?
-
Marklin
- Berichten: 5185
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: Randstad West v2
Die kruisen horen er gewoon bij, ze zijn er in het wit en zoals op het plaatje geel dus niets mis mee.
Wat de betekenis is van zo'n wit en/of geel kruis weet ik het fijne niet van en moet ik schuldig blijven.
Wat de betekenis is van zo'n wit en/of geel kruis weet ik het fijne niet van en moet ik schuldig blijven.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
De density verhogen deed het. Met wielenherrie over de brug.
De kruisen liggen er nog steeds. Wat ze betekenen heb ik niet kunnen vinden, anders dan dat ze bij overgangen verkeer er op attenderen dáár niet stil te staan. Alleen hier liggen ze meestal midden in nergens of met aan één kant een soort oprit.
Misschien anderen die meer weten?
-
Wadlopertje
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
- 6
- Gegeven waarderingen: 2527 keren
- Ontvangen waarderingen: 361 keren
-
Paulvanuf
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
- 2
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Re: Randstad West v2
Dank. Railinzetplaats (mooi voor Scrabble
).
Ook meteen geleerd wat een krol is.
Mooie club hier
Ook meteen geleerd wat een krol is.
Mooie club hier
- Deze gebruikers waarderen Paulvanuf voor dit bericht:
- Wadlopertje

