Even heel iets anders, d.w.z. het heeft wel met 't HvN te maken.
Wat wil het geval; mijn textures map verwijst naar:
<Provider d:type="cDeltaString">Marklin</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">Mid-Ned</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Environment\Terrain\Textures.xml</BlueprintID>
In het RouteProperties bestand zijn alle strings DTG/Academy maar in het textures bestand verwijst het naar Kuju en SAD.
Met dit gegeven ben ik eens aan het stoeien gegaan om de Kuju textures te wijzigen naar DTG wat op zich lukt met degene die overeen kwamen.
Alleen zitten er in Kuju textures die niet bij DTG voorkomen die ik zo goed mogelijk een texture heb gegeven die wel in de DTG zitten wat ook vrij goed is gelukt.
Zat alleen nog met ca. 3 Kuju textures die niet overeenkwamen met die van DTG, en die heb ik maar copy/paste gedaan naar de Marklin map.
Kort gezegd, de kans is groot dat 't HvN V1.7 is voorzien van DTG\, SAD\, en wat Marklin\map textures.
Dit brengt met zich mee dat er mogelijk een wat vreemde textures kunnen voorkomen, mja het ziet er al met al heel fris en fruitig uit.
Onder 2 plaatjes van Lunteren -> Ede en Lunteren -> Barneveld
