De Limburgse Spoorlijnen

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
BertTrain
6
Gegeven waarderingen: 510 keren
Ontvangen waarderingen: 1443 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door BertTrain »

Het is weer eens tijd voor update van de voortgang van de bouw van de uitbreiding van "De Limburgse Spoorlijnen".
Ik ben het station Reuver voorbij met de bouw zodoende is het gedeelte Roermond - Reuver zo goed als klaar. De afgelopen periode ook begonnen aan het station van Venlo. Hier liggen meer dan 25 sporen naast elkaar en ook de bovenleiding van Nederlands naar Duits systeem maken het een aardige uitdaging.
Wij gaan rustig verder met de bouw hoewel in de zomer het tempo lager zal liggen.

Ik laat maar weer wat plaatjes zien, met name Venlo is nog WIP, o.a. de bovenleiding is nog niet klaar.

Afbeelding
Station Reuver. Het stationsgebouw is dat van Echt en moet nog aangepast worden voor station Reuver.

Afbeelding
Reuver: Overweg bij de Keulseweg.

Afbeelding
Reuver: Overweg bij de St. Jozefweg

Afbeelding
Venlo: Binnenkomst station Venlo. Rechts het spoor naar Duitsland.

Afbeelding
Venlo: Oostkant (vanuit Tegelen) van het station.

Afbeelding
Venlo: Westkant van het station.
Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 5):
Christian983Rubku_NLKcalk_04MarklinRcA51
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"

Spoorwegen Nederland
4
Gegeven waarderingen: 21 keren
Ontvangen waarderingen: 128 keren

Bericht door Spoorwegen Nederland »

Dat zier er zoals gewoonlijk erg herkenbaar en mooi uit zoals je van jouw gewend zijn!

Ik had nog een vraagje:
Als het stuk van Roermond naar Venlo klaar is ben je dan van plan om het stuk Venlo Nijmegen ook te maken?

Ik zou het enorm warderen als je de volledige Maaslijn zou bouwen. Aangezien we dan weer hele leuke mogelijkheden hebben qua scenario's
En omdat we dan die ChrisTrains Arriva D-GTW eindelijk op hun vaste traject kunnen inzetten!

edwinaartse
6
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Bericht door edwinaartse »

Dat ziet er prachtig uit Bert.
Dat belooft weer een heel mooi stukje TS plezier.

Edwin

mvdm
5
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 14 keren

Bericht door mvdm »

Mooie update! Het ziet er heel herkenbaar en mooi verzorgt uit. Niet alleen de stations en gebouwen maar ook de vegetatie en al het kleine spul: kasjes, hekjes, dingetjes etc het zit er allemaal in. En dat maakt dit soort trajecten zo leuk. Bouw lekker verder en we zien het t.z.t wel verschijnen. Succes nog even!

Kcalk_04
3
Gegeven waarderingen: 992 keren
Ontvangen waarderingen: 277 keren

Bericht door Kcalk_04 »

Zoals altijd goed om van je te horen Bert! Complimenten voor de bouwkwaliteit weer, ik heb nu al zin om te bouwen... Ook voor goederenverkeer zie ik leuke mogelijkheden vooral uit de tijd dan vanuit Venlo nog de buurtgoederenkluster in Limburg werdt bedient! :loveit:
Mijn scenariopagina: hier

Afbeelding

Terug naar “Routes”