De Limburgse Spoorlijnen

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
BertTrain
Berichten: 226
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
6
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 517 keren
Ontvangen waarderingen: 1460 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door BertTrain »

Het is weer eens tijd voor update van de voortgang van de bouw van de uitbreiding van "De Limburgse Spoorlijnen".
Ik ben het station Reuver voorbij met de bouw zodoende is het gedeelte Roermond - Reuver zo goed als klaar. De afgelopen periode ook begonnen aan het station van Venlo. Hier liggen meer dan 25 sporen naast elkaar en ook de bovenleiding van Nederlands naar Duits systeem maken het een aardige uitdaging.
Wij gaan rustig verder met de bouw hoewel in de zomer het tempo lager zal liggen.

Ik laat maar weer wat plaatjes zien, met name Venlo is nog WIP, o.a. de bovenleiding is nog niet klaar.

Afbeelding
Station Reuver. Het stationsgebouw is dat van Echt en moet nog aangepast worden voor station Reuver.

Afbeelding
Reuver: Overweg bij de Keulseweg.

Afbeelding
Reuver: Overweg bij de St. Jozefweg

Afbeelding
Venlo: Binnenkomst station Venlo. Rechts het spoor naar Duitsland.

Afbeelding
Venlo: Oostkant (vanuit Tegelen) van het station.

Afbeelding
Venlo: Westkant van het station.
Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 21):
Christian983Rubku_NLKcalk_04MarklinRcA51mkasthijsjpvdveerverbo622stoker1952sandertje en 11 andere gebruikers
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"

Gebruikersavatar
Spoorwegen Nederland
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 okt 2021, 19:48
4
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 130 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Spoorwegen Nederland »

Dat zier er zoals gewoonlijk erg herkenbaar en mooi uit zoals je van jouw gewend zijn!

Ik had nog een vraagje:
Als het stuk van Roermond naar Venlo klaar is ben je dan van plan om het stuk Venlo Nijmegen ook te maken?

Ik zou het enorm warderen als je de volledige Maaslijn zou bouwen. Aangezien we dan weer hele leuke mogelijkheden hebben qua scenario's
En omdat we dan die ChrisTrains Arriva D-GTW eindelijk op hun vaste traject kunnen inzetten!

edwinaartse
Berichten: 183
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:32
6
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door edwinaartse »

Dat ziet er prachtig uit Bert.
Dat belooft weer een heel mooi stukje TS plezier.

Edwin

mvdm
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 feb 2021, 20:05
5
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door mvdm »

Mooie update! Het ziet er heel herkenbaar en mooi verzorgt uit. Niet alleen de stations en gebouwen maar ook de vegetatie en al het kleine spul: kasjes, hekjes, dingetjes etc het zit er allemaal in. En dat maakt dit soort trajecten zo leuk. Bouw lekker verder en we zien het t.z.t wel verschijnen. Succes nog even!

Gebruikersavatar
Kcalk_04
Berichten: 577
Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
3
Locatie: Heerenveen
Gegeven waarderingen: 1031 keren
Ontvangen waarderingen: 290 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Kcalk_04 »

Zoals altijd goed om van je te horen Bert! Complimenten voor de bouwkwaliteit weer, ik heb nu al zin om te bouwen... Ook voor goederenverkeer zie ik leuke mogelijkheden vooral uit de tijd dan vanuit Venlo nog de buurtgoederenkluster in Limburg werdt bedient! :loveit:
Mijn scenariopagina: hier

Afbeelding

Gebruikersavatar
avm024
Berichten: 103
Lid geworden op: 20 jul 2020, 22:35
5
Gegeven waarderingen: 33 keren
Ontvangen waarderingen: 33 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door avm024 »

Wat een mooie update heb je gebracht aan de route! het beeld wat je schept is erg mooi en herkenbaar. Ga zo door!
beginnend sim speler :highspeedtrain: :highspeedtrain: :highspeedtrain: :highspeedtrain:

Paulvanuf
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
2
Gegeven waarderingen: 19 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Paulvanuf »

TS-Tools vertelt me dat ik als enige (naast de .ap inhoud)
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Wilbur Graphics\Spoorbouw\seinwezen\Blokpost\WG_NS_Blokpost_A#.bin
niet heb.
En dat klopt; de folder Seinwezen ontbreekt.
Tip?

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Rubku_NL »

Deze staat gewoon in de handleiding, echter is dit nog een ST link.
Heb op de download pagina de vervangende link gepost.

Bedankt voor het melden
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5184
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2882 keren
Ontvangen waarderingen: 3139 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Marklin »

Als je in de handleiding vervangen op de download pagina bedoelt staan er nog 2 van Gert Meering die aan vervanging toe zijn en naar ST verwijzen.
Afbeelding

Prettige Reis!

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: De Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Rubku_NL »

Heb even een complete nieuwe lijst gemaakt te vinden als:
- Benodigdheden / Requirements (2026)
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Marklin
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “Routes”