Het is weer een tijd geleden sinds mijn laatste post over de vorderingen van deze route. Ik heb de afgelopen maanden ook weer het traject Sittard - Born opgepakt en dit gedeelte is nu klaar tot aan de havens in Born. Wat Roermond - Venlo betreft nader ik van twee kanten het station van Tegelen. Ook rond station Venlo weer wat werk uitgevoerd maar hier moet nog veel gebeuren, met name de bovenleiding is hier een flinke uitdaging maar rustig gaan we verder.
Op de overige trajecten van deze route zijn al veel gemelde issues aangepast maar mocht nog iemand problemen of fouten aan deze trajecten vinden meld deze dan aan mij ( via PB of bij dit topic) dan kan ik ze meenemen.
Tijd voor wat plaatjes van de vorderingen.
Eerst wat plaatjes van het traject Sittard - Born.
De doorkomst in Limbricht.
Tussen Limbricht en Born.
Centrum van Born, bij de parkeerplaats van het Kasteelpark.
De aftakkingen naar de Havensporen van Born.
De volgende plaatjes zijn van het traject Roermond - Venlo.
Het centrum van het dorp Belfeld tussen Reuver en Tegelen. In Belfeld is er nog een station maar dat is niet meer in gebruik, het station moet ik nog bouwen.
Voorbij het dorp Belfeld ligt een industrie terrein met aan het einde een kapel.
Het begin van het dorp Tegelen.
De overweg aan de stationsstraat in Tegelen. Vroeger lag hier het station, nu ligt het station ongeveer een kilometer verder.
Bij de Nassaustraat rijden we Tegelen richting Venlo weer uit.
Bij de binnenkomst van Venlo zijn aan de Duitse kant wat heuvels zichtbaar.
Het Wijkje rond de Onderste Molenweg in Venlo.
Het stationsplein van Venlo, hier moet nog het nodige aan gebeuren maar geeft wel al de sfeer weer.

Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"